Kızlar ikinci gebeliğim ilkinde olmadığı için soruyorum
37 haftalığım normalde ameliyat tarhimiz belli ama benim 4 saattir karnımdan belime giden yoklıyan bir sancı var bu yalancı sancı mı oluyor doğum sancısı mı bilemedim 🤷🏻♀️ doğum sancısı nasıl oluyor yaşayan bahsedebilir mi korkmalı mıyım illaki doğum işareti gelir diye düşünüyorum eğer doğum sancısıysa