Yazmelegi_ Merhaba güzel annelerimm❤️ henüz ebeye ulaşamadım soramadım aranızda grip aşısını ücretsiz olan varmı. Kimisi devlet karşılıyor diyor kimisi karşılamıyor diyor,ona göre hareket edeyim dedim
arilanki_ Yazmelegi_ iş yeri hekimim gebelik sebebi göstererek reçete etti. reçetem olmasına rağmen eczaneden ücretiyle alıp yaptırdım. karşılamıyor diye biliyorum yani bende
Yazmelegi_ [silindi] teşekkür ederim canomm❤️ @arilanki_ bana da eczane karşılıyor reçete ettir yeter dedi öyle diyince kafam karıştı benimde🌸 @cyj teşekkür ederim o zaman ben bi an önce yaptırayım🌸
cyj Maalesef karşılamadı. Sağlık Ocağı’nda aile hrkimim reçete etti. Eczaneden ücretli almak zorunda kaldım🥲
Yazmelegi_ sugunes doktorum önerdi. Suan 29+3 teyim hafta içi gidicem griptim o geçti de ne olur ne olmaz bi kaç gün daha bekleyim dedim
Yazmelegi_ Nilaypinar yanlış hatırlamıyorsam anneme sor eczaneye demiştim 540 yada 570 gibi bisey demisti