Ben yaşadım 6+4 günlük muaneye gittim 2 kese göründü ikiz gebelik dendi beta değeri hızla yükselmişti sonrasında birinin kalp atışı var dendi diğerinin yok haftaya tekrar gittim gelişim yoktu diğerinde şuan 33+4 haftalık olduk tek gebelik olarak devam ediyor herhangi bir sorun yok