Şeker yüklemesi değil de ben de aynı gün içinde bir aç bir tok kan verdim yeterli dediler baya düşük çıktı zaten. Bebeğin doğum sağlığını çok etkiliyor şekerinin varsa sonuna kadar durması riskliymiş. Onun dışında ikili üçlü tarama asla yaptırmadık biz. Eğer durumunuz varsa fetal DNA ile neredeyse %100 sonuç alabilirsiniz yoksa da detaylı ultrasonda görünüyor her şey. Sadece bir şeyleri detaylıya kadar bekleyip öğrenmek yıkıcı olabilir. Düzenli kontrole giderseniz onda da genelde sorun yaşanmıyor :)