Arkadaşlar merhaba son adet tarihim 24 kasım son 1 haftadır krem rengi akıntım var normalde olmazdı ve idrarımda afedersiniz beyaz beyaz tortu gibi şeyler görüyorum diğer gebeliklerimde bu şekilde anlamıştım hamile olduğumu ama az önce test yaptım negatif 2 gündür bel ağrısıda yaşıyorum acaba yarın testi tekrarlasam mı yoksa belli olurmuydu varsa