inciminci Kızlar bugün detaylı ultrasona gittim bebeğimin böbreğinde hafif genişleme varmış ama fazla değil dedi 4.7 dedi ki erkek bebeklerin çoğunda oluyor sadece takip edilmesi gerek korkma dedi sizde olup düzelen var mı
babymom2026 inciminci 4.7 yüksek değer diye biliyorum ben benimde 3 milimetre dediler ikisine de doktoruma gösterdim raporumu sınırın altında olduğu için kendiliğinden geçebilirmiş doğumdan sonra benim eltime de böbreğin biri büyük biri küçük dediler gayet sağlam doğdu doktorun takip etsin o değeri büyüyor mu diye inşallah sağlıkla gelir
momygizz inciminci benim kızımdada vardı detaylıda teşhis aldı, şimdi 1.5 yaşında doğduğunda 13mm idi şimdi 9 mm çocuk nefroloji takipli ve genelde erkeklerde sünnet sonrası düzeliyor içinizi ferah tutun🙏
Beyzanurgg inciminci benim kızıma da böbreğin biri büyük kendi kendine eşitlenir demişlerdi. 2. Ay kalça ultrasonu da böbreklerin ikisinde de genişleme çıktı. Nefroloji takipliyiz
inciminci babymom2026 teşekkür ederim doktor dedi ki şu an korkulacak bir şey değil ama ben yine de korktum açıkçası takip edilecek dedi umarım sağlıkla doğar
sunbloom123 inciminci yüksek olarak sölenmiyor o değer direk takip edilmesi gerekiyor hafif genişleme olarak söleniyor zaten anne karnında yapıcak hiçbirşey yok doğumdan sonrada takip deniliyor çoğu geçiyormuş ileride erkek bebeklerde de çok sık görülüyomuş idrar çıkışı farklı olduğundan dolayı kötü düşünme hemen canım
elifayaz112_ inciminci benim de detaylı da böbrek genişlemesi var dediler kaç mm sormadım ama bana da suyunu takip edicez dedi heyet toplandı kesin karar verdiler böbrekde genişleme var diye senden rahminde ki sıvıdan almak istediler mı
duyguduygu_ elifayaz112_ ben ikiz gebeyim ikiside erkek birinde böbrek genişlemesi var dedi istersen sıvı aldirabilecegimi söyledi kabul etmedim
elifayaz112_ inciminci benim de suyum iyi dediler ama sebebini bulmak için rahimde ki sudan biraz alıp bakıcaklardı riskli olduğu için ben kabul etmedim peki size normal doğum veya sezeryan olur dediler mı veya erken doğum riski falan
Leontiine inciminci canım evet dediğin doğru erkek bebeklerin çoğunda görünüyormuş bu durum arkadaşımın bebesinde de oldu anne karnında bile düzeliyor demiş doktoru doğum yaptı bi sorun yok şükür onun doktoruda genelde düzeldiği için modunu düşürme demişti ona. Hiç karnından sıvı falanda aldırmadı
inciminci Leontiine bana da gerek yok dedi fazla çıkmadı dedi bekleyecez dedi ben de o yüzden fazla canımı sıkmamaya çalışıyorum düzelir inşallah
Fraublt-31111 inciminci Banada 35 haftada dediler sağ böbreği biraz büyük dedi 38. Hafta olduk çok şükür aynı büyüme olmamış doktor dedi önemli değil doğumdan sonra geçiyor yada kontrol edilecek tekrar bebek doğduğun da
inciminci Fraublt-31111 inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız ya gerçekten her hafta bir şey çıkıyor psikolojim bozuldu
inciminci elifayaz112_ benim ilk çocuğum sezeryan olduğu için Buda sezeryan olacak inşallah ama hiç sıvı almaktan bahsetmedi tam tersi olabilir dedi büyük ihtimalle kendi kendine düzelir dedi