Buyuyenkalbim Hanımlar. 40+1deyiz ve benim sancım henüz elle tutulur derecede yok sadece 2 3 gündür ve dün geceden beridir vajinal ağrım var sanki o bölgede bi ağrı ve kalçalarına ve üst bacak bölgemde giren bi ağrı var acaba nedir bu doğum sancılarım mi başlıyor yavaştan. Şuan okadar boşlukta gidiyim ki ağrıların ne ağrısı sancimi bilemiyorum. Sizce ağrımı olması için bişey yapmalimiyim. 🙄Birde benim idrarda eser miktarda protein kaçağı vardı tansiyonum da arada bi 13.9 14.9 oluyor doktora gitmek istemiyorum sezeryan yapar diye. Ben normal istiyorum benim gibi olan hisseden varmı ne yaptınız bide neler düşünüyorsunuz şuan bu anlattıklarıma göre 🤔😊
Ayseymen Buyuyenkalbim bence doktoru ihmal etme hakkinda hangi dogum şekli hayırlaysa onu iste onemli olan saglikla kurtulmaniz
SevgibiR Buyuyenkalbim bnde 40 dün ne güzel kasiklarima ağrı fln girmişti 😂 heveslendim sonra geçti ya doğum sancısı değilmiş yarın gitcem dra bnde git istersen sende ben iki haftadır yeni gitcem daha😒
Elifn Buyuyenkalbim tansiyonunuz yüksek kesinlikle gitmelisiniz anneye çok zararı var bu şekilde düşünmeyin hayırlısını dileyin Doğum şekli olarak
Reyyan1310 Buyuyenkalbim tansiyonunuz yükse hata ediyorsunuz hem kendinize hem bebeğinize zarar verebilirsiniz
Cgdm35 merhaba bugün bende 40+1 deyim öğlenden sonra doktor kontrolum var ve benimde protein kaçağım var o beni tedirgin ediyor.idrarda bu hafta kopuklenme başladı buda protein kaçağın belirtisi o yüzden doktorum bu hafta, belki yarın ya da çarşamba sezeryanla alabilir protein kacagim olmasaydı beklemekten yanaydım normal Doğum için ama riskede atamiyorum.Sizde kontrole gidin mutlaka tansiyon önemli protein kaçağın da yüksek olmamali
Buyuyenkalbim Cgdm35 bi hafta önce negatife düşmüştü. Bekleyelim dedi zaten devlette sıra bulmak imkansız bugün kalabalik olur diye gitmedim. Ama dediğim gibi bugün perine bölgemde bi ağrı var geceden beri
Buyuyenkalbim SevgibiR 🤭🤭aynı ağrı olunca seviniyorum sonra geçiyor halsizlik başlıyor moraller yerle bir 😅
Reyyan1310 SevgibiR benimde Cumartesi tam 40 hafta olacak sonrasını riske atamam dedi doktor en geç salı günü suni olmazsa sezaryen dedi
Buyuyenkalbim Elifn haklısınız ben ameliyattan korkuyorum aslında aklıma sürekli ya bişey olursa diye değişik şeyler geliyor korkuyorum kalkamiycakmisim gibi geliyor bide bilirsiniz insanın psikolojisini. Ama yarın gidicem mecbur
Elifn Buyuyenkalbim şöyle ki bende de var eser miktarda ve doktorum 14lere çıkınca hemen beni arıyorsun dedi sizde dikkatli olursanız çok iyi olur
Buyuyenkalbim Reyyan1310 gidicektim hem burda öyle kolay randevu alamıyorsunuz hemde bugün doktorum full ameliyattaymis nasipse yarın artık
Buyuyenkalbim Ya amaesela sizde de oluyor mu ozaman. Benim 14 9 olduğunda bile bi şikayetim yoktu. Öyle tansiyon beni zorlamiyor. Başım aşırı ağrıyor ama tansiyonum gayet normal oluyor. Ben gayet iyi bi durumdayken de yüksek çıkıyor. Anlamam mümkün değil gibi