Nur482482 İlk çocuğum ilk gebeliğim annem babam bugün doğuma gelirken ne getireceğiz diye sordular hiç bilmiyoruz yabancıyız bu tarz durumlara🥲 ne almaları gerekiyor ne alınır yani? Eşimin ailesine karşı eksikli olmayalım😬😂😂
queenofrose Nur482482 annem kızıma bi valiz dolusu kıyafet hazırlamıştı. Nevresiminden zıbınına kadar. Üstüne birde altın takmıştı. Kaynanam da çorap bile almadı. Nasip yani bu işler 😁
vanilya_kokusu_ Nur482482 benim annem kızıma herşey aldı elbise bataniye zıbın elbise konusunda herşeyi aldı babam para taktı annem altın ayrı yeten takti
goktug865_ Nur482482 iki tarafta hiç bişey almadı çok şükür😃😃Herşeyini ben aldm. Ama annm doğumda bekledi kaynanam onuda yapamadı geldi bikaç saat durdu sonra ben acıktım dedi hastanede kantini bulamazmiş 3 saat sonra geri gitti😂
Quen_14 Nur482482 bizde kız annesi bebeğe yün yorgan yapar annem yorgan yaptırdı birkaç takım kıyafet aldı çeyrek altın bez ıslak mendil şampuan bi ince bi kalın battaniye ayakkabı falan
Meral_63 queenofrose ayınis vala anemm beşikten tut ıslak mendilimw kadar aldı üstüne yarım altın da taktı ☺️ annelerimiz iyiki var kayınvalidem de paramız yok diye ortalokta hep dileniyor
aboutbehis Benim annem kendi yavrusunu dusundugu icin dogal olarak onceligini bana ayirmisti. Emzirme sutyeninden tutun dogumda giyilecek kiyafetler sonra bebegim icin taragindan hijyen urunlerine elbiseler zibin havlu cart curt ne varsa. Bir de Turkiye’den Norvec’e yani.. Kaynanam da bebek icin tutulu elbise sadece yani kiyafetten daha onemli urunler de var bebegin kullanmasi icin o eksiklikleri hazirlayabilirdi ama yok. 🥴😆😆😆😆
yagiz_didem goktug865_ annem aldı ılk çocuğuma baktı çok şükür ama kaynanam 7 ay sonra Bebek görmeye geldı onu da esım zorla getırdı. Gram altını da eşim alıp vermıstı. 2. Doğacak kımseye bısı demedım daha gelmesınler de almasınlarda
Rose_07 Nur482482 Kızımda bebeğin yatağını almıştı annemler. Büyüyebilen yatak beğenmiştim biz alalım dediler. Kayınvalidem doğumdan sonra yarım altın taktı. Duydumki ilk torunlarına hep yarım takmış. İkinciye hicbirsey yapmamışlar. Şimdi ikinci bebek gelecek bakalım onlar ne yapar bilmiyorum ama kendi annem ve kız kardeşim sen yeni doğan kıyafetlerini tamamlamışsın kış kıyafetlerini bize bırak dedi. Beğen link at alalım dediler. İkinci olduğu için kimseden birşey beklemiyorum kendim alırım şükür. İçinden gelip yaparlarsa sağolsunlar.
Havin49_ Nur482482 annem zıbınında tut bebek bezi bebek arabasına kadar aldıoğlum 17 aylık daha toplasan 10 takım almadım oğluma o kadar çok almıştı ayrıyeten bi yarım taktı ablam kıyafet oyuncak bi çeyrek taktı anneannem elbise ayakkabı bez oyuncak fln bi çeyrek takmıştı amcamlar kendi arasında bi yarım taktı eşim tarafı da bi Eltim çeyrek 4 Eltim bide görümcem gram bi görümcem iki bin tl taktı kaynanam hiçbişey ne taktı ne aldı şuan gebeyim ikiz annem de ablamda aaneannem de yine bi dünya eşya almışlar ve yine altın takıcaklar
kimsesizanneyim Nur482482 ilk cocugumda da bişey getirmedi kimse bunda da gelmez eminim doğumda bile yalnızdım bu bile yetiyor
GizemY95 Nur482482 doğuma gelirken bizde çiçek yaparlar anneye süt olsun diye de yiyecek içecek şeyler. Sonra eve geçince durumlarına uygun yaparlar. Benim ilk oğluma odasını almışlardı ekstra kıyafetlerini deterjanı sabunu vs bir sürü şey üstüne de iki çeyrek bir yarım takmislardi. Şimdiki dogumuma da ya Ajda bilezik yada ata altın yaparız dediler valla dedim imkanınız nasıl uygun goruyosa bana hava hoş 😃 kendimiz bu sefer bebek odası kıyafetleri herşeyi aldık annem ama yine kılık kıyafet battaniye küvet vs şeyler aldılar Allah razı olsun. Kayınvalidem yelek ormustu onların imkanı daha kısıtlı eşi de vefat ettiği için eşimin abisiyle ortak sana kurutma makinası alalım ihtiyacın olucaktir ne dersin dedi hiç düşünmemiştim size uygunsa olur tabi dedim onu aldılar. Görümcem yurtdışında zaten full kıyafetler getirir ekstra yapabildiğini yapar. Bizde böyle yani herkes butcesine durumuna göre ☺️
kimsesizanneyim Mervezzz keşke gurbette olsaydım ailem olsaydı gurbette olmamama rağmen sahip cıkan arayan gelen bir yok mlsf🥲
orkidemm_ Nur482482 biz erzurumlularda beşik takımı derler bebek için hazırlığa ben istemedim çünkü fazla kıyafet yada gereksiz şeyler istemiyorum bebeğin yatağını yorganını vs bir kaç birşey bir de Tam altın istedim 😂Altınları hazırmış zaten gerisi pek umurumda olmadı
Aykerny orkidemm_ eşim tarafı erzurumlu sizde erkek tarafı ne yapar böyle bebek olduğunda hiç bi fikrim yok biraz aydınlatır mısın 😅
annekiz6141 Nur482482 Annem bebegim dogmadan bissuru şey yaptı yorgan, yastık, kıyafet, baddaniye A dan Z ye babam da çeyrek takmıştı kaynanam bilezik taktı 😅 şimdi ikinci gebelik daha cinsiyet belli değil bakucuz 😅😅
kubos_ Nur482482 beşikten tut da çorabına kadar aldı annemler. Doğum yapalım 20 gün oldu kayınvalidmler başka şehirde henüz bir çöp almadılar da göndermediler de😅
annekiz6141 kubos_ bizimkiler de 2 tane besik aldı bitanesi mobilya besik diğeri de evin içinde kullanmalik sanirim kız tarafı yapar diye düşünüyorlar benim kaynanamlarda hiç bişey almadı 40 okutmaasinda bilezik taktı sadece ama büyüdükten sonra aldılar
mutlusene Nur482482 genelde künye küpe ve iki taraf da çeyrek mecbur alıyor kıyafet de bohça günü yapıp aldıklarını sergilersin güzel olur bazıları yapıyor bileklik alan var duruma göre almayana zorla aldiramayiz ki