dilos178 Kizlar selam, bugün 6+0 haftalik olduk ultrason randevum vardi gittik ve kalp atisini duydum cok sükür darisi bekleyip isteyen herkese nasip olsun💗🌸 iki hafta sonra tekrar cagirdi doktorum❤️
Deletedmom_878 dilos178 gözünüz aydınnn çok sevindim darısı bizlere hamilelerin duası kabul olurmuş dua eder misinn bende güzel haberi alıyım bu ay inşallah 🫠😇
Eda42_ dilos178 Amin amin inşallah bende duyarım 🤲🏻 🤲🏻 Hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻
dilos178 Deletedmom_878 cok tesekkür ederim kuzum, rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin insallah hayirla saglikla💗💗💗
Melike3506 Sağlıkla gelsin inşallah 🌸 dünyanın en güzel duygusu o kalp atışını duymak, her kontrolde duyduğunda sanki ilk defa duyuyormuşsun gibi mutlu oluyorsun 🥰
dilos178 Melike3506 yaa evet oglumda da böyle heyecanlanmistim simdi bu ikinci gebeligimdede cok heyecanlandim duyunca🥹🥹💗
aselimdurum Hayırlı olsun kalp atışı bekleyenlere de dua edin bende 5 haftanın içindeyim keseyi gördüm sadece kalp atışı için 2 hafta sonra gideceğim 🙏
Eda42_ orkidemm_ Evet canım çok şükür Rabbim tekrar nasip etti hamileyim inşallah hayırlı sağlıklı gebelik olur bebeğimin kalp atışını duyarım yaa biraz bu stresi var 8 haftalık olması lazım ama 6 haftalık görünüyor bebek görüldü şükür kalp atışını duyamadim inşallah haftaya duyarım
Meltemanneolsun Eda42_ ayyyy🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 canım benimmm çok cookk sevindim 🥰🥰 ay insallahhh inşallah kalp atisini duymayı nasip eder. Sağlıkla kucağına al insallah 🙏🏼
Eda42_ orkidemm_ Sağol canım inşallah adetim düzenli ama doktor da öyle dedi bakalım artık hayırlısıyla duyayım inşallah 🤲🏻🤲🏻🥰
Eda42_ Meltemanneolsun Sağol canım teşekkür ederim çok şükür nasip oldu kısmette olur inşallah inşallah dua et duyayım hayırla sağlıkla inşallah amin 🤲🏻🥰🥰
Eda42_ orkidemm_ Rabbim hayırlı kolay doğum nasıp etsin inşallah sağlıkla kucağına alırsın amin amin 🤲🏻🥰🥰