Merhaba arkadaşlar,
Bugün kontrolüm vardı, haftasına göre uyumlu olduğunu söyledi 3050 grm olmuş boyunu söylemedi herşeyi güzel dedi. Cumartesi günü içinde sabah 7:30’da hastane de olmam istendi.
İnanılmaz basur problemim var ne yürüyebiliyorum ne de oturabiliyorum o kadar canım acıyor ki.
Krem verdi onu kullanıcam biraz önce cumartesi gelsin istiyorum canım çok yanıyor