Merhaba daha önce 2 dış gebeliğim bir tane de kalp atışı duyamayıp kürtaj olduğum gebeliğim var şimdi şükür yine hamileyim önce beta %70 civarında arttı ve bugün 5+2 keseyi gördük haftaya da kalp atışı için gel dedi siz kaçınca haftalarda duydunuz ben çok tedirginim