Mavisss12 Kızlar baya hastalandım. Boğazlarım avıyor öksürürken. Sirkeli şu ile gargara yaptım burnum akmıyor ama halszlikte var. İkiz gebelik etiketi mecbur koydum bu hafta larda grip olmak tehlikeli diye okumuşum bi posttan. Erken doğumu tetikliyor gibi bişi duymuştum. Siz neler yaptınız. Bnm gbı olan varmı :(
Sdfrgnr Mavisss12 33+3 bende dünden beri grip oldum 3 yasında oğlum hastaydı ondan bana geçti bende şurda durayım belki işe yarar bişey öğrenirim bol limon yiyorum limonlu açık çay içiyorum ama çok halsizlik var
Nisanmomy Mavisss12 geçmiş olsun canım ben de 4 - 5 gündür öyleyim. Bitkisel takviyelerle atlatmaya çalıştım ama geçmedi kadın doğum doktorum kulak burun boğaza yönlendirdi doktor kontrol etti sinüslerim komple dolmuş boğazıma akıntı olmuş. KBB doktoru kan alalım enfeksiyon yoksa bitkisel takviyelerle atlat demişti. CR P değerim yüksek çıktı mecburen antibiyotik başladık. Kadın doğum doktorumla görüştüm o da gebelikte enfeksiyon istemediğimiz bir durum dedi antibiyotiğin adını sordu ve kullanmamı istedi. Birkaç gündür kullanıyorum şu anda burnum tıkalı ama boğaz ağrım falan geçti. Kendine dikkat et çok zor durumda olursan mutlaka doktora git Allah korusun enfeksiyon risklimiş
Herseydenbiktim Mavisss12 ben 34uncu haftamda öyle çok kötü oldum ki artık öksürürken doguracam diye korkuyorum, limonu kup kup doğrayın üzerine tuz sarımsak acı pul biber (acısız da olur) hafif nar eksisi yapıyordum birkaç güne hafifletiyordu bizi belki size de iyi gelir
Mavisss12 Sdfrgnr ay bende partili almaya başladım kulak içim çok ağrıyor bu akşamı nane limon ıhlamur vs geçiricem inş yarın acile giderim korkuyorum bendr kulak iltihabı falanmı oldum acaba diye :( ay hamileliğin zorlukları zaten çok fazla bide grip üstüne mide yanması öksürme vs çok ağır oldu ya ;( sanada geçmiş olsun canım. ☹️
Mavisss12 Nisanmomy bende biraz daha evdeki bitkisel takviyelerle denicem direncim düştü ondan oldı. Bi kaç olumsuzluk üstüne hemen hastalandım ya :( kulaklsrım çok ağrıyor. İnşallah enfeksiyon falan çıkmaz ya :( sanada çok geçmiş olsun acaba antibiyotik rovamycne mi kızımda da bunu vermişler di bana da ama dr görmeden vermez sanırım.
Mavisss12 Herseydenbiktim deneyeyim canım ama sarımsak ve acımpulbiber asla kullanamıyorum :( ıhlamur limon nane vs yapcam bide partili kullanıyorum şuanşık öksürürken çok acıyor boğazlarım kulaklarım inşallah hemen toplanırım ya ;(
Nisanmomy Mavisss12 Aksef 500 mg verdi canım. Tabi her hastalığın süreci farklı işliyor doktor kontrolü olmadan ilaç kullanılmamalı. Doktorum tane kuşburnu çayı ve zencefilli ballı limonlu çay önermişti onları da tüketiyorum
mmia Zencefil, keçi boynuzu, limon, kekik, kuş burnu çok iyi gelir. Eğer enfeksiyon yoksa ki enfeksiyon varsa antipiyotik şart. Enfeksiyon varsa düzelir gibi olur hep başa sarar.
Mavisss12 mmia deniceğim canım bol bol vitamin dinlenmek bugün hep yattım uyudum yarında kızımı kaynanam lara bırakmam lazım ben çok halsizim çünkü :( kendimi bi toplasam herşeye yetişiyorum ama yoruldum ya :(
Mavisss12 Herseydenbiktim amin canım çok teşekkür ederim. İnşallah vallahi kızımı düşünüyorum onu yarın kaynanama gönderiririm yatıp dınlenmrm lazım bugün hep öyle yaptım
Herseydenbiktim Mavisss12 Iyi yaptın canım aynen dediğin gibi yap daha iyi olur sızın icinde en önemli şey dinlenme💖
Mavisss12 Nisanmomy tabiki canım Dr gitmeden hiç ilaç kullanmam. Hele antibiyotik hiç almamaya özen gösteririim. Bakalım yarın olsunda bugün yediklerim vs iyi gelirse toplanırım inşallah. Çok zor ya valla doğum olsaydı belki rahatlardım biraz. Mide yanması ekstra zorluyor beni… :(
Nisanmomy Mavisss12 bende antibiyotik kullanmadan atlatmak istiyordum ama kanda enfeksiyon yüksek çıkınca hem KBB doktoru hem kadın doğum doktorum kullanmam gerek dedi. Mecburen başladım. İnşallah kısa zamanda atlatırsınız. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz
mavi123_ Mavisss12 bende 2 hafta önce ağır bir grip aslında virüs geçirdim aşırı eklem ağrısı gözlerim şişti kızardı boğazım yutamayacak kadar ağrıyordu antibiyotik kullandım geçti. İkiz gebelik konusunda bişey diyemem bence doktorunuzla bir görüşün
Mavisss12 mavi123_ çok geçmiş olsun canım bıgün yazamadım yarın yazacağım dr uma inşallah bi şekilde toplanırım ya
Mavisss12 Nisanmomy tabiki enfeksiyon çok kötü iyiki hemen antibiyotik başlatmışlsr kullanmadan atlatmak zor olurdu. İnşallah canım Çok amin 😍🤲🏻
Mavisss12 Herseydenbiktim aynen canım annem geldi akşam o yaptı yemeklerimi ütülerimi yarında kızımı okuldan sonra kaynanam bakarsa akşama kadar rahat ederim. Çünkü yetişemiyorum enerjisine hızına çok yoruyor. :(