fatma2366 bilemiyorum ki yani benim doğru doktora denk gelmem sonucu zamanında doğum yaptım 2 özel hastaneye gittim doktorlar okadar kötü şeyler söyledi ki sonra devlete gittim 2 doktor daha auni şeyi dedi ağlamakla geçiyordu günlerim en son bitane doktora denk geldim devlet hastanesinde Allah razı olsun ondan onun sayesinde zamanında doğum yaptım o günden sonra bende Panik atak oluştu 27 haftalık hamileyim şuan her hasyaneye gidince çarpıntidan fenalık geçiriyorum doktorlar gene bişey dese diye hakımi helal etmiyorum asla