Merhaba arkadaşlar ilk haftalar ne sıklıkla doktorlarınız çağırdı sıkıntım yok şükür ama ilk gittiğimde kesem vardı 1 hafta sonra gittiğimde kalp atışı dinledik tahlil aldı 2 hafta sonra gel dedi normal midir birden uygulamaya göre 7+5 ama doktor 6 dedi geç döllenme muhtemelen