Hazallnisa oğlumu orda doğurdum amelıyathane ekibi çok iyiydi spinal olmuştum çok memnun kalmıştım hiçbir acı sızı hissetmemiştim, servis odaları biraz küçük ama fiyatına göre normal diğer hastanelerin fiyatına göre en ucuz hastane Algomed.. yenidoğan doktoru da üç yıl önce muayenesini yapmıştı şuanda da illaki vardır diye düşünüyorum çocuk doktoruydu bizimle ilgilenen. Bu arada bugün gittim şubat ayında muayene 1750₺ doğumda 32.500₺ olacakmış zama yakalandım bende 😂