ayseytm benim ilk dönemler hep alttan baktı doktorum daha net görebilmek için hatta hem normal görüntüyü gösterdi hem alttan görüntüyü gerçekten çok farkediyordu görntü olarak netlik olarak , hiçbir sorun olmadı 3 ,4 kontrolüm aynı şekilde oldu bence bi sakıncası yok daha detaylı görüp bilgi verebiliyorlar