Bhrsu buradaki soru ‘7.aya girdim 3bucuk kilo almışım kızlar az değil mi bebeğimi etkiler diye korkuyorum bana az geldi’ tarzında olsa herkes size moral vermek için yazar ve bu soru gayet bormal bir soru altında art niyet aranmaz. Ama sizin yaptıgınız 7.aya girdim 3bucuk kilo fazla değil mi kusura bakmayın da cok samimiyetsiz. Eminim cok iyiyim hiç kilo almadım diye geciriyorsunuz günlerinizi. Bu fikir danısmak değil, ilkokul öğrencilerinin bak benimki böyle diye birbirlerini kıskandırma cabası gibi bir sey. Biraz büyüyün yahu