Gulay123 çok şükür ki bebeğimin kilosu çok iyi ve herşey yolunda şükürler olsun 🙏🏻 Sen ve senin gibi düşünen kişileri ben asıl kendi haline bırakıyorum ki kendinizle övünücek birşeyiniz yok sanırım veya bencil olduğunuz art niyetli düşündüğünüz için böylesiniz kimisi 5 kimisi 10 kimisi 20 kimisi 30 alır hamileliği boyunca belki bende son 3 buçuk 4 ayda alıcam Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip Etsinde evlatlarımızı gerisi boş senin kafan bi farklı çalışıyor Allah akıl versin söyliycek çok söz yok senin gibi üslubumuda bozmuycam