minikfarecik Evet beni de en çok bu üzdü. Çevremizde onlarca hamile insan görüyoruz kendimiz hamile kalana kadar. Kendimizden bilmesek bile etraftan o göbeğin büyüdüğünü , kilo alımı olduğunu kimi insanın vücuttan olmasa da yapı itibari ile göbekten aldığını 3 yaşındaki çocuk bile görüp idrak edebilirken , üzerine bu alımların her ne kadar moral bozucu olsa da mucizevi bir olay için olduğunu bilirken ben az aldım şanslıyım siz çatlayın der gibi bilmemezlikten gelerek soruya vurdurmaya çalışması herkesin zekası ile dalga geçmek Maalesef. Prim verip de kendini ezmeyi de doğru bulmuyorum. Damacana gibi hissetmek yerine ben aynada bakıyorum gobegime mutlu oluyorum .