Kızlar 35haftalık olduk Allahın izniyle.. geçen haftada vardı kasıklarda baskı hatta doktor baş geliş ondandır baskı yapıodur dedi ama ama bu hafta gaz ağrısı gibi karnımda kasıkllara doğru ağrı ve baskı oluyo yürürken batıyo gibi nerdeyse sonra geçiyo bi kaç zaman sonra gene başlıo. Sizde de oluyomu normalmi