Arkadaşlar merhaba hiç açılma olmadığı için bugün doktor bu işlemi yaptı ama çok kötüyüm yani çok ağrım oldu asla çatı muayenesi gibi bir şey değil ki ben çatı muayenesine dayanmıştım yani asla ağrımıyor demiştim bu işlem sonrası normal doğuma başlayan kas kasılmalar başlayan oldu mu yoksa bir gün sonraya sezaryen verdi gelmezse