nursenasu27 nesli2025 30 haftalığa kadar net bişe yoktu şehir hastanesine gidiyordum doğum için özele gittim ilk defa geçen pazartesi orda tam erkek denildi
1Uykusuzanneee nesli2025 oğlumda gittiğim doktor 12. Haftada kimseye hemen söyleme ama erkek demişti 😂şimdi 23 haftalık kızımda gittiğim doktor 12. Haftada cinsiyet için henüz erken dedi 16. Haftada bacakları kapalı tam göremiyorum ama kıza benziyor bir dahaki kontrol kesinleştiririz demişti🥰
nursenasu27 hilal_sefakir düzenli doktor olması çok zor canım randevu bulmak mucize bu şehirde bi kaç defa da asıl doktor yerine asistan doktor denk gelmişti
eliftuysuz nesli2025 17 de gittim emin olamadı bebek pozisyonuna da bağlı çikolata ve meyve suyu bebeği hareketlendirir 15 dk öncesin de yiyip içebilirsin. 18 de tekrar baktı doktorun kız dedi , ben detaylıya 21 de girdim tekrar sordum kız dedi 🥰
nesli2025 eliftuysuz 12.hafta da maalesef arkasını döndüğü için doktorum çok uğraşmasına rağmen cinsiyetini göremedi 16 haftada tekrar gideceğim aynı durumu yaşamaktan korkuyorum o yüzden bir dahaki gidişim de aynı şeyi yaşamamak için sormak istedim
minic 16 hafta ile 18 hafta arası net söylüyorlar ama detaylı ultrasonda ki cinsiyete inanın bence çünkü bazen değişiklik olabiliyor cinsiyette
nursenasu27 mmia detaylı da kız denildi canım bende anlamadım vallaha perinatolojiye de şehir hastanesinde gitmiştim
mmia nursenasu27 Benim perinatolojide 100% kız denildi. 22. Haftada. Sonra hiç konusu geçmedi kontrollerde. Kızdır inşallah herşeyi de aldık 😂
muhterem07 nesli2025 valla 13de net söyledi erkekler hemencecik gösteriyo kendini kızdan pek emin olamıyor doktorlar
teacher78 muhterem07 15+5 te özeldekiler gibi iyi bir cihaza rağmen erkek gibi sanki biraz daha büyüsün öyle bakalım dedi