Sürpriz gebelikte bebeğinizi nasıl kabullendiniz. Şok ve donma gibi bi durum yaşıyorum. İyi bir anne olacağımı biliyorum ama bütün hayatımın değişecek olması beni çok korkutuyor. Üstelik bebeği öğrendiğimde zaten terapi sürecindeydim ve zor bir dönem geçiriyordum. Mutlu bir gebelik geçirmek isterim elbette ama terapi süreci zor bir süreç, farkındalığa eriştikçe canınızın daha çok acıdığı ama çoğu zaman o farkındalıkla ne yapacağınızı bilmediğiniz. İyileşmek güzel bir şey ama kolay bir süreç değil. Ayrıca hiç kendimi anneliğe hazırlamamıştım. Daha önce 3 çocuğa bakıcılık yapmış biri olarak tekrar söylüyorum iyi bir anne olabileceğimi biliyorum. Ama sanki bütün hayatım tepetaklak olacak gibi korkuyorum aşırı kaygılıyım. Lütfen yaşayanlar paylaşabilir mi biraz içimin rahatlamasına çok ihtiyacım var