mystery94 bende de vardı ama ileri derecede değildi. Sonra sebepsiz infertilite dedi. Rahim filmi çektim 2 defa çatlatma yaptık olmadı sonra 1 ay yine korunmasız ilişki denedik ama maalesef yine olmadı. Aşılamaya karar verdik. Yumurta geliştirici iğne kullandım 6 gün boyunca sonra kontrole gittim 2 yumurtam büyümüştü 22/23 mm büyüklüğünde verilen saaatte çatlatma iğnesini yaptık verilen günde de hastaneye gittik işlemler falan yapıldı eşimden sperm alındı ve yıkamada geçti en sağlıklı spermler seçiliyor zaten. Sonra aşılama yapıldı. Normalde çok nazlı biriyim herkesin kendine göre acı eşiği farklıdır ben korktum anestezi istedim doktorum hayır dedi zaten ağrılı bir işlem olmadığını söyledi. Gerçektende öyleydi ağrı olmadı tabi yine de korktum ama güzel geçti aşılama yapılınca kendini kasma çünkü benim aklımda hep bu vardı kasarsam sıkarsam ya tutmazsa diye gevşedim rahat bıraktım ve o esnada bolca dua ettim inşallah tutar diye. Aşılama yapıldıktan sonra 15 dk kalkmadım bacaklarımı üst üste attı doktor ve kalçamın altına birşeyler bıraktı bunu çataldayken yaptı. Sonra yatağa geçtim orda da 30 dk kadar uzandım bacağımı üst üste atarak falan maksat geri akmasın tutsun diye aşılamadan sonra yataktayken adet sancısı gibi biraz ağrılar gel git oldu ama geçiyor eve geldikten sonrada 1 hafta boyunca yatıp dinlendim sağ olsun eşim yardımcı oldu lavaboya giderken kalkıyordum birde yemek yerken onun dışında ev işine elimi bile sürmedim birde güzel beslenmeye çalıştım