Bumah Kızlar ben adet görmüştüm fakat bu ay baya geçti görmedim düzensiz olması normal midir ne zaman düzene girer
happyela Bumah Tabiki normal belirli bir süre düzensiz oluyor zaten. Sonra yavaş yavaş eski düzenine döner. Benim de öyleydi 20 gün geciktiği 2 aya bir olduğu zamanlar falan oluyordu. Adet olduktan bi 5 6 ay sonra düzene girmişti.