Kızlar selam doğum sonrası eğer emziriyorsak emzirdiğimiz süre boyunca ara ara kanamalar lekelenmeler adet çok olmak ya da az olmak gibi şeylerin normal olduğunu söyledi doktorum. Sizin süreciniz nasıl oldu?
Regl olabildiniz mi lekelenme mi yaşadınız?
Mesela ben şu an doğum yapalı 34 gün oldu bugün baktım minik lekelenme şeklinde tekrar gelmiş ama kanamam bitmişti. Muayene de oldum yakında bir sorun da yoktu. Sizin de yaşadıklarınızı dinlemek isterim