Garip gelebilir ama bir şey soracağım riskli gebelik olduğu için doktorum Sezeryan doğum olucak kesin dedi çünkü kan sulandırıcı ilaç kullanıyorum şuan 36 haftadayız ama doktor hala doğum zamanını söylemiyor sezeryanla genelde kaçıncı haftada oluyor doğum