Ftmn123- Deletedmom_878 ya bat 6 Ocakta ama diyorum ya 3. Gün azdıa det bitti az oldum bilmiyorum birde 2. Testimde negatif çıktı ilkini idrara batırdım 2. ciyi idrara tuttum acaba 2. si neden çıkmadı
Ftmn123- Deletedmom_878 dedimki acaba yaşadığım yerleşme kanaması olabilirmi diye yaptım olmazsa adet gecikirse yapacağım?
Deletedmom_878 Ftmn123- içinde şüphe varsa direk kan ver böyle daha stresli ama eğer bat 6 ise çıkmaz testte baya var 14 gün var rahat