E bebek den dün alışveriş yaptık eve gelince bakmadim hic poşete ama suan baktigimda aldığım bi ürün eksik kasiyer kendi koydu ürünleri posete ben fark etmedim fis telefona geliyo dedi gelmedi geçti mi o ürünü gecmedi mi bilmiyorum gitsem soylesem bi sonuca varabilir miyim basina böyle bisey gelen var mi