Rabia-Bay44
Canım ikizlerimle 35+0 olduk. 22+4 te acil serklaj oldum. Kısalma hunileşme açılma yüzünden serklaj bile zor yapıldı. Doktorum %80 erken doğum, evde sadece tuvalete gidebilirsin hep yatacaksın dedi. 40 gün hiç duş almadım sadece silinerek banyo yaptım. Saçlarımı yatarak yıkadım. Yavaş yavaş haftada bir banyo yapmaya başladım. Yemeklerimi masada yemeye başladım. Şimdi oturarak bişeyler yapmama izin verdi. Hala yatıyorum. Zor mu zor. Ama inanın küveze girmesinden de yatmaya razıydım ben. İçinizi ferah tutun. Bekleyecek olursa bir şekilde bekliyor. Etrafınızda size yardımcı olabilecek akrabalarınız varsa her işinizi yapabilecek mutlaka onları çağırın ve mümkün olduğunca yatın. Doktorum bana yatarsan 37-38 bile görürsün demişti. Şu an 37 ye randevu verdi inşallah ulaşırız o günlere. Rabbim size de bu günleri sağlıkla görebilmeyi nasip etsin inşallah dualarım sizinle. 🙏🏻