Bat’a 5 gün varken yani 19 aralıkta beta değerim 146 çıktı. Hafta sonu geldiği için beta veremedim 146 değerini gördükten 3 gün sonra yani bugün eğer sağlıklı ilerlediyse (400-450 hcg) doktora gidicem. Hem beta değerim 400lere yükselmiş mi diye hem de kontrol için sizce erken mi? Eğer bugün gitmezsem en erken 3 ocakta gidebilicem