Kızlar merhaba, park yatak için yatak bakıyorum. Yataş in yenidogan yatakları bir tarafı 0-3 yaş yazıyor, diğer tarafı 3-6 yaş. Bebeklikten itibaren kullanan var mı, veya kraft in sünger yatağını kullanan var mı 10 cm olan. 4 cmlik ince yataklar bana çok inceymis gibi geliyor, yanlış mı düşünüyorum sizce, tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 😊