Yanında idrarda protein kaçağı var ise gebelik zejirlenmesi oluyor. Benim her doktora gittiğimde 15-10 çıkıyor mesela korkudan. Doktor son gittiğimde hemen idrar testi yaptı ama temiz çıktı. Evde de 11-8 11-9 bandında seyrediyor. İdrar temiz ise sorun olmuyor ama mutlaka idrar baktırın sağlık ocağında falan gebelik zejirlenmesine karşı