Moz Ben hemen oda yapmak istemedim iki yaşına kadar kullanamıcak zaten diye anne yanı park yatak alıcam. Emzirmeye falan gidemem odaya üşengecim ben 😅 hastane için süslü bi hastane çıkışı almam lazım bir de kendime pijama takımı baktım fiyatlar şaka gibi abiye alsam içim acımaz yanii 2 binden aşağı takım yok. Siz nereden aldınız veya almayı planlıyorsunuz acabasıı