Kızlar insanoğlu ne garip dimi aklımıza gelmeyen şeyler imtihan oluyor bizlere.. ilk bebeğimin kalbi durmuştu kürtajla sonlandı 2022 de daha sonra 2023 te oğlum oldu 9 ay yattım riskli geçti şimdi hamileyim ama 20+3 haftalığım ve gebeliğim sonlanacak bugün büyük ihtimalle. beyin dışarıda imiş.. bekarken hep hissetmiş gibi dua ederdim Allahım evlat acısı verme diye.. Rabbim oğluma sağlık sıhhat versin tüm yaşayan yavrularımıza henüz doğmayanlara da tabii.. Dua istiyorum çok korkuyorum bana dua eder misiniz burada çok kişi var duanın gücüne çok büyük inanıyorum. İsmin Ayşe.