Kızlar dün eşim bana meyve tabağı hazırlamıştı (çilek, mandalina, kivi, kuru kayısı, elma) vardı içinde akşam yedim şu an sabah saat 06:00 karın kramplarına uyandım ishal olmuşum bi yandan da midem bulanacakmış gibi oldu ama 20 dk falan durdum tuvallete sonra rahatladım mide bulantım da geçti karın ağrım da sonra ayran içtim biraz da su içtim sizce yediğim şeyden mi ishal oldum yoksa hamilelikten mi kivi çok ishal yapıyormuş mandilana kuru kayısı da sindirimi hızlandırıyormuş aklınız varsa meyveyi bir arada çok tüketmeyin