Seda_nur4760 ilk gebeliğimde her dakika saniye hissederdim bunda daha az hissediyorum benimde 24. Haftada bi azalma oldu hareketlerde sonra ara ara yşne hissetmeye başladım öyle zamanlarda sola uzanıp yatın karnınızı ovuştırun o dönemde bana da oldu
Bazı bebekler de sakin oluyor demekki ilki ve şuanki arasında fark var benim