mervemerveee Test yaptım 3 tane birinde hiç çizgi yok freey marka Al bi adlı teste 2. Çizgi var belli bayağı Doys doctor erken gebelik testinde 2. Çizgi silik Adetim 19 aralıktaydı olmadım !
nesli2025 mervemerveee biraz daha beklemeni öneririm daha net sonuç alırsın bende senin gibi hemen kan testi vermiştim ama değerim düşük çıkmışi iki hafta sonra kan testi verdim o zaman değerim yüksek çıktı
dilek4455 Kızlar ben bugün kontrol vardı lekelenmem var 6 hafta 5 günlük hamileyim bebek göründü ama kalp atımı yok bi hafta bekleyelim dedi sizce kahverengi lekelenir normal mi 😒😒 prosgestan verdi doktor