mehmel54 Benimde 8 yaşında bir oğlum var. Bir oğlum daha olacak😊 kardeş konusunda çok tepkisiz. Aslında kendini güzel ifade ediyor. Ne hissedeceğim bilmiyorum. Daha önce kardeşim olmadı ki diyor. Etrafın ooo abi oluyorsun he sıkıştırmaları biraz rahatsız ediyor beni🙂 ne hissediyor, üstüne nasıl gül koklanacak bende ne hissedeceğimi bilmiyorum. Sağlıkla gelsin bebişler. Keyifle büyütelim inşallah 🥰