ilkiminannesi o hissi çok iyi biliyorum 🥹 bizde transfere hazırlık yapacaktık, yumurtalarım toplandı, toplandıktan 2 gün sonra regl oldum, o ay rahim dinlendirme oldu bekleme aşamasındaydım, bekle Allah bekle reglim 1 hafta gecikti, doktorumu aradım dedim hocam reglim gelmiyor, dedi sen gel bi kontrol edelim, yumurta toplama sonrası gecikmeler olabiliyor, yine gelmezse ilaç veririz gelir dedi, neyse kontrole gittim, hoca ultrasondan rahimde kalınlaşma görüyorum dedi, hemen kanlarımı istedi, kanda da çıktı, 2 gün sonra kontrole çağırdı kese oluşmuştu, hep sağlıksız gebelik yaşadığım için o keseyi görebilmek hayal gibi gelmişti, şok olmuştuk, Allahın mucizesi işte, doğdu 1 yaşında şimdi 🥹🥰