qizemilhan Vallah ben de ayni durumu yaşadim,2 kilo kayb etdim,ne serum ne ilaç almamaya calisdim,dozuceksin dedim kendime,ama zormuş ya çok zor...hic bulantisi olmayanlar çok şansli vallah...Neyse,Allah yardimcimiz olsun canm,insaAllah sonu guzel olur😊