aycaa9 Çatlak kremi olarak ne kullandınız, hangi marka kullanıyorsunuz yada kullandınız önerir misiniz benim ilk hamileliğim de ondan dolayı biraz amatörüm
Leontiine aycaa9 bio oil kullandım ilkk başta ama içinde zararlı madde varmış bebeğe iyi gelmeyen öyle duyunca bıraktım. Hindistan cevizi yağına geçtim ve 20. Haftamdan beri hep onu kullandım her şey süperdi ama 37’de bi anda çatlamaya başkadım sürekli nemli tutmama rağmen. Burada ürünlere milyarlarca lira para vermesine rapmende 37’de çatlayanlar olmuş. Çatlayan her türlü çatlıyor kısacası :(