melikeyaren31 rumeysapeker testin mor renge yakın olması lazım hamilelik göstermesi için yani normalde gösterdiği çift kırmızı çizgiden daha mora yakın inşallah hamilesinizdir☺️
mislinakus rumeysapeker merhaba bende adetime 3 gün kala başladım ovulasyon testiyle takip etmeye gitgide koyulaşma oldu kan verdim öyle öğrendim gebeliği. Gebelik testinde bir hafta sonra pozitif çıktı
aysnrx rumeysapeker ben adet olmam gereken gün pik gördüm geç yumurtlamış olabilirsin değerlendir bence
rumeysapeker ayse988 testi dün akşam yaptım negatif çıktı eğer regl olmazsam yarın sabah tekrar yapacağım ama normalde reglim gecikmez geciktiği zaman hamileydim ve o düşük oldu sonradan
rumeysapeker mislinakus yaaa çok sevindim hayırlı olsun ben de eğer yarın çıkmazsa kan testi vermeye gidicem
rumeysapeker mislinakus bu sabah yine gebelik testi yaptım negatif çıktı ama reglim normalde gecikmez sanırım kan testi vericem bende