Evet kızlar bende doğum hikayemle geldim herkez gibi pozitif bir doğum hikayem yok bem 38+2 haftamda doğurdum ilk doğumum sabah 9 da sancılarım başladı ben ilk önce anlamadım sancı olduğunu sıcak duş aldım sancılar devam edinçe tamam dedim sıra bana geldi 😂 öğem 2 ye kadar sancıları evde karşıladım tabi hastaneye gidene kadar 3 kere sıcak duş aldım sonra eşimle hastaneye gittik doğum haneye aldılar direk beni acıklık kontrolü için ve 2 cm acılmam vardı ebem git yürü dedi 2 saat yürüdüm ve tekrar acıklık kontrolü yapıldı hayla 2 cm acılmam var ve merdiven inip cıkmaya başladım hastanede baya inip cıktım sonra nişanım geldi tekrar doğumhaneye aldılar 3 cm acılmam var ben almanya da doğum yaptım bana küveti sıcak su doldurdular ama sancılarım cok diye içinde fazla duramadım doğumhane odasında hep yürüdüm akşam 8 de sancılarım 5 dk 1 düştü ama acılma yok gece 12 de acılmam 6 cm ulaştı ve gece 12 bucukta 9 cm sonra ebem sıcak su yardımıyla o 1 cm de acıldı ve 10 cm acıimam oldu gece 1 de ama oğlum bir türlü gelemedi ıkındım baya ama kasıklarım dar olduğu için normal doğuma hiç uygun değilmişim ve doktorlar bunu anlamamış önçe kesi attıldı ama oğlum sıkıştığı yerde cıkamadı sonra vakumla cekilmek zorunda kaldı oğlum nefesiz kaldığı için omzu takılı kalmış o vakumun acısı ağrısını anlatamam yok öyle bir acı doktorlar başıma toplandı tabi ve oğlum doğdu tabi ben göremedim oğlumu hemen nefesiz kaldığı için apar topar kontrole koşturdular ama cok şükür iyi iç ve dış dikişlerim cok olduğu için gücsüzde düştüğüm için uyutarak dikişlerimi attılar ama cok şükür geçti ikimizde iyyiz