sung bence destekliyor, 36. Haftaya kadar hiç doğumu konuşmadık. Ben sezaryenı kendim istedim. 38+2de sancım oldu muayene etti. Hala sezaryen istiyor musun diye sordu. İstersen normal deneyebiliriz dedi. Yok sezaryen istiyorum dedim. Öylelikle doğurdum 😊 yani nevşehir şartlarındaki en makul doktor kendisiydi bana göre. Yeliz hanıma hamile kalmadan önce gitmiştim hiç memnun kalmadım. Ama şimdiki aklım olsa kesinlikle kayseride doğum yapardım. Hele planlı sezaryenda kesinlikle. Çok çok daha iyi hastaneler var