Merhaba. Odalar hakkında malesef benimde bir bilgim yok doğum ücreti konusunda yılbaşı öncesinde 45 civarı demişti doktor ama yılbaşından sonra değişebilir dedi şuan bilmiyorum. Ve sanırım kendisi doğuma girerse extra ücret de veriliyor doktor gircegi için