betultrn1 Tam 5 haftalık hamileyim 25 aralıkta randevum var sizce doktor keseyi görür mü ultrason la mı vajinal muayneylemi görür
atesvesu betultrn1 karından görünmez ise vajinal olarak kese görünür , gorunmezse 1 hafta sonra seni tekrar çağırabilir bazen geç döllenme olup geç görünüyor kesesi
Busranur_mnts betultrn1 beta değerine göre değişir benim 5+2de beta 2 bindi vajinalde Dr görülmedi 6+2de karından gördük
ruyakb Doktor bana genelde 5.haftada kese görüyoruz demişti yaklaşık 10 gün önce ilk gttgmde ben de salı günü 5+3 oluyorum o yüzden gidicem umarım görürüz ama vajinal baktimayi düşünmuyorum gorunmezse de
beyzossss12 ruyakb görürsün merak etme bende 5+3 de keseyi gördüm şükürler olsun sen de görürsün merak etme görmezsende canını sıkma 6. Hafta görürsün 🥰
caysegull Ben 5+4’te gitmiştim. Karından ultrasonla görünmediği için vajinal ultrasonla bakmayı ya da beklemeyi teklif etmişti doktorum. Vajinal ultrasonla görmüştük keseyi
meloguv benim de 5+1 bugün. ben de 25′i gitmeyi planlıyorum. İnsallah sağlıklı ve en güzel şekilde bu süreci geciririz 🙏🏻
bebekoo47 hurremintorunu ikizlere gebeyim 😥 6+2 degittik birbebeğin kalp atışı vardı buyuk olanın kucuk olanın kalp atışı yoktu bebek vardı inşallah onunda olur kalp atısı Allahtan umid kesilmez gittnmi dr a olur inşallh kalp atısı belki yeni gelişiyorlardır :(
betultrn1 Merhaba bana vajinal yapmadı direkt kese ultrasonda gözüktü ama doktor vajinalde öneriyor hatta ilk gebeliklerde daha iyiymiş
zehra_mm betultrn1 bence görünür gibi çünkü bende 5+6 da göründüğüne göre sende de görünür keşke biraz daha geç alsaydın ama