selam kızlar bu saatte 3. bebemi uyuturken anca kafama takılan sorumu yazabiliyorum. geçen hafta eşim doğum günü hediyesi olarak ehliyet kursuna yazdırmış beni 🥹🥹 bayadır istiyordum bebeğim ufak diye yazılamadım. gittim görüştüm sağlık raporu istediler peki aile hekiminden alabilir miyim erken mi gitmem lazım? birde hemen alabiliyor muyum kan falan mı vereceğim hiç bilgim yok 🌸 birde kursla anlaştığımız fiyat dışında fiyat ödeyecek miyiz yakın zamanda alan varsa yazabilir mi? otomatik araç için ehliyete yazıldım bu arada 🥰