elinaz1 30 haftalık hamileyim karnım çok gergin ve sert artık neresini bastırıyor bilmiyorum . Pozisyon değiştiriyorum ama bebek hafif kıpırdanıyor tekrar baskıya devam ediyor .sanki içime sığmıyor gibi . Yaşayan var mı bu durumu . Normal mi
Noyimommy elinaz1 ne kadar uğraşırsanız uğraşın keyfi nasıl istiyorsa öyle yatıyor gerçekten benim sol kasığma bişeyler yapıyordu ayaklarını bide poposunj da yukarı dayıyordu nefes alamıyordum arada dürtüklüyordum ama tekrar aynı şeyi yapıyodu son haftalar kaykılarak yattığı için kilosunu bile hesaplayamıyordu doktorum
nursenasu27 elinaz1 32 den sesleniyorum gayet normal canım maşallah diyelim alt karnım çok sert bazen tek bi yerde toplanıyor canımı acıtıyor
Dgkfj5 elinaz1 benim de bugün öyle bende 30 haftalığım nasıl duruyor sa sol tarafım acıyor zor yürüyorum canım açıyor bende korkuyorum bişi mi oldu diye insan
Noyimommy elinaz1 ya gerçekten etkilşyorlar insanı😂 benim karnım çok az dışarı büyüdü 30. Haftadan sonra hamile olduğum belli oldu resmen bu çocuk içeriye nasıl sığıp hareket ediyor diye merak ediyordum bende 😂
elinaz1 nursenasu27 valla içimi ferahlattınız kızlar her karnımı elleyen çok sert diyince moralim bozuluyordu sorun bende gibi hissediyordum olağan birşey olduğunu okuyunca rahatladım
nursenasu27 elinaz1 inan bende öyleyim canım ilk gebeliğim bişe bilmiyorum tek başımayım tüm aile başka şehirde eşimle gurbetteyiz soracak gidecek kimse yok insan her şeyde tedirgin oluyor
deryadeniz3 30 olmak üzereyim bende de durum aynı. Özellikle akşama doğru öyle bir geriliyor ki ayakta duramıyorum karnımın gerginliğinden