Bır yada bır bucuk sene oncesı kürtaj oldum ve bır sene boyunca hamıle kalamadım bu ay ıkı gun adetım gecıkınce test yaptım ve silik çıktı bende saglıkocagında kan verdım 5 haftalık gebe oldugumu soyledıler sonrasında doktora gıttım beta 320 çıktı doktorum buyuzden keseyı goremeyecegını soyledı ama yınede ultarason baktı dıs gebelık olmadıgını ve rahım duvarımın saglam oldugunu soyledı cuma gunu bırdaha gel beta 2000 olursa gorebışırız dedı çok sukur lekelenme agrım yada ters durum yoktur ama onceden düşüğüm oldugu ıcın korkuyorum sızce beta normalmı kızlar yukselme olurmu cuma gunune kadar ?